לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    באילו מקומות יש צורך בהתקנת מערכות אוורור?

    העידן המתועש, מספק לנו אינספור מוצרים שהופכים את החיים שלנו לנוחים ופשוטים הרבה יותר מבעבר. גם תוחלת החיים נמצאת במגמת עלייה מתמדת, ועוד אפשר לומר שהמין האנושי השתלט לחלוטין על כדור הארץ ומנצל אותו לצרכיו. אבל לפעילות התעשייתית יש גם מחיר – האוויר שאנחנו נושמים, ובפרט במקומות שבהם מתבצעות עבודות אינטנסיביות. על-מנת לאפשר את כל הפעילות ואת התועלת ממנה מבלי לשלם מחיר יקר מדי חשוב להתקין מערכות אוורור בכל אותם מקומות, ורצוי כמובן שכל מערכת אוורור תותאם באופן מושלם למאפייני הפעילות באותו מקום. בנקודה זו באה לידי ביטוי המומחיות של מהנדסי קוניצין ולדימיר פתרונות אוורור לתעשייה, וכדאי מאוד להיעזר בידע הרב ובניסיון הרלוונטי.

    * חללים סגורים שיש בהם שחרור של עשן – למשל חניונים תת קרקעיים שבהם עלולים להצטבר גם גזים שונים ולא "רק" עשן, מקומות שמתבצע בהם עישון של בשר, מקומות שמתבצע בהם ריתוך בתדירות גבוהה ועוד.

    * מקומות סגורים שהטמפרטורה בהם עלולה לעלות יתר על המידה – ובפרט מטבחים תעשייתיים, מקומות שיש בהם תנורים רבי עוצמה לצורך ביצוע עבודות כאלה ואחרות, מתקנים תעשייתיים שמתבצעת בהם עבודה בקיטור ועוד.

    * מקומות שנפלט בהם אבק – כתוצאה מטחינה של תבלינים, ערבוב מלט, טבק, עבודה עם חומרי גלם שהשאריות שלהם מתפזרות באוויר ועוד.

    * מקומות שיש בהם אדים שעלולים להיות רעילים – עקב עבודה עם דבקים, צבעים, כימיקלים, חומצות, חומרי ניקוי ועוד.

    התאמה מדויקת למאפיינים הספציפיים בכל מקום

    מערכות אוורור נדרשות לעמוד בעומס רב, ולכן חשוב לבחור מרכיבים איכותיים שימלאו את ייעודם במשך שנים רבות מאוד. עוד דגש חשוב מאוד, הוא התאמה מושלמת למאפיינים הספציפיים בכל מקום, כך שמערכת האוורור תוכל לסלק את כל החלקיקים המזיקים מהאוויר במינימום אנרגיה (ובהתאם גם בעלות מינימלית). על-מנת להגיע לתוצאה רצויה זו, נדרש ניסיון רחב היקף. חברת קוניצין ולדימיר, מספקת מערכות סינון ואוורור מזה שנים רבות, ואמונה על מיפוי מדויק של הצרכים בכל פרויקט וכן על מציאת הפתרונות היעילים ביותר. שירות זה ניתן מתוך תחושת אחריות ומחויבות מלאה לכל לקוח, ויעידו על כך כל בעלי המפעלים והחללים האחרים שכבר נהנים מאוויר נקי בזכות החברה.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל