לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    החשיבות הרבה של אוויר נקי בתעשייה

    אוויר נקי הוא צורך ממשי של כל אדם בכל נקודת זמן. המהפכה התעשייתית, שמצד אחד הובילה לזינוק דרמטי באיכות החיים של המין האנושי, גרמה מצד שני לכך שאוויר ללא חלקיקים מזהמים הוא כבר לא מובן מאליו. בפרט חשופים לסכנת חלקיקים בעייתיים המקומות שבהם מתבצעות פעולות כמו ריתוך, ליטוש, השחזה וכו'. גם מקומות שבהם נעשה שימוש בחומרי גלם שעלולים להיות מסוכנים מחייבים תשומת לב מרבית לטיהור האוויר, וכך גם מקומות שיש בהם גזים או עשן. החשיבות העצומה של אוויר נקי בתעשייה ובפרט התעשייה הכבדה, מחייבת פתרונות מתקדמים – וכאן נכנסת לתמונה חברת קוניצין ולדימיר פתרונות אוורור תעשייתי, שמספקת הן שירותי ייעוץ על בסיס ניסיון של שנים רבות והן את מיטב המוצרים בתחום.

    * סביבת עבודה נעימה – ההון האנושי הוא אחד המשאבים החשובים ביותר לכל חברה. כדי למשוך את העובדים הטובים ביותר, חשוב לספק להם סביבת עבודה נעימה, ואוויר נקי הוא באופן טבעי חלק בלתי נפרד מסביבה כזו.

    * בטיחות – גזים וכימיקלים שמרחפים באוויר באולם ייצור או בכל חלל אחר, הם סכנה של ממש לבריאות העובדים, ועלולים גם לסבך את הבעלים והמנהלים בתביעות, ולכן חשוב להתקין אמצעי נידוף מתאימים.

    * ידידותיות לסביבה – פתרונות מתקדמים מנקים את האוויר בתוך המפעל, ולכן גם האוויר שנפלט ממנו מזהם פחות את העולם שבו אנחנו חיים.

    * מיתוג – עסק שהאוויר בו נקי מקבל נקודות זכות גם אצל הלקוחות הפוטנציאליים, ובפרט בעידן הנוכחי שבו המודעות לסכנות הזיהום גדולה.

    מגוון רחב של פתרונות מתקדמים

    אוויר נקי בתעשייה, הוא מטרה חשובה שמצדיקה השקעת משאבים מתאימים. הבסיס ההכרחי הוא מחויבות אמיתית להפחתת זיהום האוויר מכל הסוגים, והמרכיב הבא בדרך לפתרון הנכון הוא קבלת ייעוץ ממומחים אמיתיים. לנשות ואנשי המקצוע של חברת קוניצין ולדימיר פתרונות אוורור תעשייתי, ידע מקצועי ספציפי רחב היקף ועדכני מאוד – ובהתאם אנחנו יכולים להתאים לכל מפעל את הפתרונות האופטימליים עבורו: שולחנות יניקה, זרועות יניקה, מפוחים, מערכות נידוף, מערכות סינון ועוד – פתרונות שכולם מיוצרים ע"י חברות מובילות ועל כן מתאפיינים גם ביעילות מרבית וגם בעמידות לטווח ארוך.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל