לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    המענה האופטימלי לכל צורך בתעשייה

    עשן הוא חומר מסוכן מאוד. כמות גדולה שלו עלולה לגרום להרעלת פחמן דו-חמצני, וכתוצאה מכך לאובדן הכרה ואף נזקים חמורים יותר. גם בכמויות נמוכות יותר שאיפת עשן עלולה לפגוע בדרכי הנשימה ובמערכות גוף נוספות. בהתאם מפוחי עשן הם רכיבים קריטיים במערכות אוורור בכל מקום שבו התרחיש של הצטברות עשן בכמות כזו או אחרת עלול להתממש. על-מנת לבחור את מפוח העשן הטוב ביותר האפשרי בהתאם למאפיינים הספציפיים של החלל ושל הפעילות שמתרחשת בו, מומלץ להיעזר במומחים מנוסים – המהנדסים של חברת קוניצין ולדימיר, שעובדים בתחום זה כבר שנים רבות.

    הפרמטרים החשובים של מפוחי עשן

    * חסינות לחום – כדי שמפוח העשן ימלא את תפקידו ויסלק את העשן מהמקום הוא חייב להיות עמיד במיוחד גם לטמפרטורות גבוהות מאוד (למשל עמידות במשך שעתיים גם כשהטמפרטורה מגיעה ל-250 מעלות).

    * עמידה בכל התקנים – באופן טבעי להתקן רגיש וחיוני כמו מפוח עשן נקבעו תקנים מחמירים וחובה לעמוד בהם.

    * סוג המפוח – כשהאופציות העיקריות הן מפוח צירי, מפוח אינדוקציה ומפוח כפות.

    * ספיקה – כלומר מהי כמות האוויר שהמפוח יכול לנשוף, ובהתאם כמה החלפות אוויר ניתן לבצע בשעה אחת בזכותו.

    * התאמה לחלל שבו מותקן מפוח העשן – על-מנת שאפשר יהיה להתנהל במקום בראש שקט באמת מבחינת סכנות העשן.

    על-מנת להתאים מפוח עשן באופן מושלם למבנה ולמאפייני הפעילות בו, נדרש ניסיון רב. מרכיב נוסף בדרך למציאת המענה הנכון ביותר לכל צורך הוא בקיאות מקצועית מעמיקה והיכרות מעולה עם כל הסוגים של מפוחי העשן ועם כל הדגמים המתקדמים מכל אחד מהסוגים – ואלה בדיוק המרכיבים של השירות שמספקת חברת קוניצין ולדימיר פתרונות אוורור תעשייתי, ללקוחותיה הרבים. השירות כולל ייעוץ שמסייע לבחור בין כל האפשרויות של מפוחי עשן רלוונטיים, ולאחר שנבחר דגם ספציפי את התקנתו. ההתקנה מתבצעת באופן מוקפד במיוחד, כך שהיעילות של המפוח תהיה מרבית ובנוסף גם מבחינה בטיחותית ניתן יהיה לסמוך על ההתקן בעיניים עצומות. מהנדסי החברה מתנהלים ביעילות ומתוך תחושת אחריות, ומקפידים גם על מענה מפורט וסבלני לכל שאלה ובקשה, בזמינות גבוהה מאוד.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל