לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    התקנת מפוחים תעשייתיים

    בחירת הפתרון המיטבי לשמירה על אוויר נקי בכל פינה בעסק ולמניעת ריחות רעים ונוכחות של אדים מזיקים היא כמובן רק השלב הראשון בדרך לאפס סיכונים לעובדים ולאפשרות לנשום לרווחה בכל דקה ודקה במהלך יום העבודה. המרכיב הקריטי השני הוא איכות ההתקנה של המערכות שנבחרות – חברת קוניצין ולדימיר היא בעלת ניסיון רחב היקף בפרויקטים של התקנת מפוחים תעשייתיים, אצל שלל לקוחות בתחומים שונים. בהתאם אנחנו יכולים להבטיח, ולא רק להבטיח אלא גם לקיים, הטעמה מהירה, יעילה ואמינה של המפוחים האופטימליים עבורכם.

    הדגשים העיקריים של התקנת מפוחים תעשייתיים

    • זמינות גבוהה – על-מנת שתוכלו ליהנות מאוויר נקי תוך זמן ככל האפשר מומלץ לבחור חברה שמקפידה על זמינות גבוהה, כולל ביצוע פרויקטים דחופים במידת הצורך. בזכות היכולות הגבוהות שלנו והתכנון המדויק שחוסך הרבה זמן, אנחנו יכולים להתחייב על לו"ז שהולם את הצרכים שלכם.
    • דיוק – כל מערכת אוורור תעשייתי, ובתוכה המפוחים, תפעל היטב רק אם ההתקנה מוקפדת במיוחד וכל מרכיב נמצא בדיוק במקום הנכון.
    • בקרה מחמירה – החברה שלנו אמונה על תהליכי בקרה מחמירים שמוודאים כי ההתקנה של מפוח אוויר בוצעה באופן מושלם.
    • עמידה בתקנות – כידוע, ישנם חוקים ונהלים רבים גם לגבי שמירה על סביבת עבודה בטוחה וללא מפגעים תברואתיים, וגם על הדרך שבה מפנים ריחות וזיהומים מחוץ לאתר שבו מתבצעות העבודות השונות. אנחנו מכירים היטב את כל התקנות העדכניות ביותר ומקפידים להתנהל לפיהן ללא סטייה ולו הקלה ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים שהמפעל שלכם ערוך היטב ופועל על-פי חוק.

    היכרות מעמיקה עם כל סוגי המפוחים

    התקנת מפוחים תעשייתיים מחייבת באופן טבעי גם היכרות עם כל הסוגים של מפוחי עשן – גם אלה הציריים וגם אלה הצנטריפוגליים. אחרי שכבר התקנו מגוון רחב מאוד של פתרונות נידוף ואוורור, אתם יכולים לסמוך עלינו בעיניים עצומות ולדעת בוודאות שגם ההתקנה אצלכם תתבצע במקצועיות יוצאת דופן ועם שירות קשוב, מהיר ומסור.

    חברת קוניצין ולדימיר מקפידה גם על יחס אישי והסברים מפורטים שיעזרו לכם להבין את השיקולים להתקנה – כל מה שצריך למען השקט הנפשי שלכם והבריאות של העובדים בעסק.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל