לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    מגוון סוגים שונים של מערכות סינון אוויר

    בחללים תעשייתיים, ולא רק בהם, האוויר עלול להיות רווי בחלקיקים בעייתיים. ביניהם: שמן, אדי אמולסיה, אבק, שבבים של חומרים שונים, עשן, כימיקלים ועוד. הנזקים של שאיפת אותם חומרים עלולים להיות חמורים. בהתאם המנהלים והמעסיקים בכל מקום כזה מחויבים להגן על בריאות העובדים וכל מי שעוד שוהה בחלל, והאמצעי המתאים למטרה זו הוא מערכת סיכון אוויר. חברת קוניצין ולדימיר פתרונות אוורור תעשייתי, מציעה מגוון מערכות סינון אוויר של היצרניות המובילות בעולם, ייעוץ מקצועי שמסייע לבחור את המערכת המתאימה ביותר לכל מקום וגם התקנה מוקפדת שמבטיחה מקסימום תועלת מהמערכת לאורך שנים רבות.

    * מערכת סינון אדים בעייתיים (אמולסיה, שמן ועוד) – מסננים שעשויים מסיבי זכוכית עמידים במיוחד (כולל בחשיפה לחומצות או חומרים כימיים אחרים) קולטים את האוויר רווי אדי השמן (או אדים בעיתיים אחרים) ופולטים אוויר נקי. מערכת מסוג זה מתאימה למקומות שבהם מתבצעים טיפולים תרמיים, עיבוד שבבי, ייצור באמצעות גומי או פלסטיק, מפעלי טקסטיל ועוד.

    * מערכת סינון אבק – מערכת המיועדת לתעשיות העץ, המתכת, המזון, הכימיה, הבניין, הפרמצבטיקה ועוד. מערכות אלה כוללות בדרך כלל 3 רכיבים: אמצעי יניקה (שולחנות יניקה או זרועות יניקה), תעלות הולכה ויחידות שאיבה (מפוחים ומסננים). מערכות אלה יודעות לטפל גם בשבבים ונסורת ובמקרים שבהם יש תהליכי ניפוי ומצע מרחף.

    מערכת בהתאמה מושלמת לצרכים של כל לקוח

    מערכת סינון אוויר איכותית באמת היא כזו שעומדת בעומס, כלומר מצליחה לסנן את האוויר בכל נקודת זמן ובכל מצב; כזו שמבצעת את התפקיד החשוב שלה במינימום עלות (הן אנרגטית והן כספית); כזו שמתאפיינת בעמידות גבוהה כדי לשמור על האוויר נקי לטווח ארוך; ובעיקר כזו שמותאמת באופן המדויק ביותר האפשרי לצרכים הספציפיים של המפעל או המקום שבו האוויר לא נקי מספיק ולכן נדרשת מערכת כזו. הניסיון הרב של חברת קוניצין ולדימיר, בהתאמת מערכות סינון אוויר לכל צורך ובכל מסגרת תקציב בא לידי ביטוי בכל פרויקט, ויחד איתו באה לידי ביטוי גם המחויבות ללקוח ולעובדים – כדי שיוכלו לנשום אוויר נקי מבלי להסתכן.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל