לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    על מה חשוב להקפיד במסגרת התקנת מערכות אוורור תעשייתי?

    חללים גדולים, ובפרט כאלה של מפעלים שמתבצעות בהם עבודות אינטנסיביות לרבות שימוש בחומרים שעלולים להיות מזיקים, זקוקים לפתרונות אוורור מדויקים ואפקטיביים מאוד. מערכות אוורור תעשייתי, מתמודדות בין השאר עם עשן (כתוצאה מריתוך, בחניונים תת קרקעיים, עקב עישון מזון ועוד), עם אבק (כתוצאה מטחינה של חומרי גלם כאלה ואחרים), אדים של כימיקלים (למשל במקומות שבהם מתבצעת צביעה כחלק משגרת העבודה וגם במעבדות שונות), טמפרטורה גבוהה (ובפרט בחללים שבהם מותקנים תנורים או שמתבצעות עבודות באמצעות קיטור) ועוד. הדרך היחידה להבטיח תפעול שוטף תקין של אולם הייצור או כל חלל אחר היא התקנת מערכת שמותאמת באופן מושלם למאפייני המקום – וכדי שכך יהיה מומלץ להיעזר במומחיות הייחודית של חברת קוניצין ולדימיר.

    * מיקום מדויק של כל מרכיב במערכת – כך שהוא יוכל למלא את ייעודו באופן היעיל ביותר האפשרי.

    * בטיחות – באופן טבעי מערכות האוורור התעשייתי מורכבות מחלקים גדולים וכבדים, ולכן חשוב להתקין אותן כך שהן לא יסכנו את מי שנמצא בחלל.

    * יעילות אנרגטית – שיקול משמעותי בכל החלטה במאה ה-21, גם כדי לצמצם למינימום ההכרחי את עלות הפעלת פתרונות האוורור שנבחרו וגם כדי לחסוך בצריכת האנרגיה וכך להפחית את הפגיעה בסביבה.

    * דגמים מתקדמים של חברות מובילות – התקנת מערכת אוורור תעשייתי היא תהליך מורכב שנועד לספק תועלת לטווח ארוך. על-מנת שכך יהיה חשוב לבחור נכון ציוד איכותי שיעמוד בעומסים הצפויים.

    אמינות ללא פשרות וזמינות גבוהה

    אמינות היא איכות קריטית עבור מערכות אוורור תעשייתי. הסיבה לכך היא שכל תקלה במערכת כזו עלולה להשבית לא "רק" אותה אלא את כל הפעילות במקום עקב סכנת החומרים המזהמים או העלייה המשמעותית בטמפרטורה. בחברת קוניצין ולדימיר פתרונות אוורור תעשייתי, פועל צוות של מהנדסים מיומנים ומנוסים, בעלי בקיאות מקצועית רחבת היקף, ובהתאם יש לחברה את היכולת למצוא מענה מדויק לכל צורך, בהתאמה מלאה למאפיינים הספציפיים בכל חלל ועם אמינות ללא פשרות. הזמינות הגבוהה של נציגי החברה תורמת אף היא לרמת השירות הגבוהה, ומאפשרת לכל בעל עסק שזקוק למערכת אוורור מקצועית לקבל את הפתרון הנכון ללא עיכובים מיותרים.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל