לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    פתרונות רבים המספקים אוויר נקי לתעשייה

    טכנולוגיות חדשות מספקות לנו פתרונות למגוון רחב של בעיות, כולל כאלה שבעבר לא היה להן מענה. החשיבות הרבה של אוויר נקי לתעשייה, כלומר הבטחת סביבת עבודה ללא גזים, אבק וחומרים מזיקים אחרים, הובילה למחקר מתאים ולפיתוח שלל מוצרים שמבטיחים לעובדים במפעלים מכל הסוגים סביבה נעימה ועוד יותר חשוב, בטוחה באמת. על-מנת למצוא את הפתרון הנכון ביותר לכל מקום, בכל מסגרת תקציב ובהתאם לאופי העבודה, נדרשת בקיאות מקצועית – חברת קוניצין ולדימיר, מספקת את המוצרים הטובים ביותר ומבצעת גם את ההתקנה הנכונה והמדויקת בדרך לאוויר נקי באמת.

    * מערכות פינוי גזים – בכל מקום שבו נפלטים גזים כחלק בלתי נפרד משגרת הפעילות, חשוב להתקין גם מערכת לפינוי גזים. ישנם מספר סוגים של מערכות ובאופן כללי יש חשיבות רבה להתאמה המדויקת של המרכיבים השונים לתנאים בשטח.

    * שולחנות יניקה – פתרון ייעודי לביצוע עבודות השחזה וריתוך מבלי שייפלטו לאוויר חלקיקים מזהמים. כמו כן ניתן להיעזר בשולחנות אלה לטובת עבודות צביעה, הדבקה ועיבוד של חומרי גלם שונים לרבות אבן ופלסטיק. השאיבה ישירות מהשולחן שעליו מתבצעת העבודה מבוססת על מפוח צנטריפוגלי או על מערכת שכוללת גם מסנן.

    * זרועות יניקה – זרועות שמתאימות להתקנה מעל לאזורים שבהם ישנה בעיה ספציפית של נוכחות מזהמים האוויר.

    * מפוחים – מפוחים צנטריפוגליים או ציריים מתאימים לאולמות ייצור, חדרי בקרה, מטבחים מוסדיים וגם חדרי שירותים.

    * מערכות לפינוי עשן – מערכות חיוניות לחניונים תת קרקעיים ולמקומות נוספים שבהם עלול להצטבר עשן מחניק ומסוכן.

    התאמה מדויקת לצרכים הספציפיים בכל מקום

    על-מנת לספק אוויר נקי לתעשייה מכל הסוגים ובכל מקום, הדגש החשוב ביותר הוא, התאמה מושלמת של הפתרון הנבחר למאפיינים הספציפיים של אותו מקום. בנקודה זו בדיוק באה לידי ביטוי המומחיות של חברת קוניצין ולדימיר, אחת החברות הוותיקות בתחום פתרונות האוורור התעשייתי, וכמו כן המחויבות המוחלטת שלה לכל הלקוחות. ההיכרות המעמיקה של אנשי החברה עם כל המוצרים המתקדמים ביותר בכל הקטגוריות של פתרונות האוורור מאפשרת את אותה התאמה מושלמת – ומאחר שמדובר על מוצרים של חברות מובילות הבטחה נוספת שמתממשת היא עמידות לטווח ארוך.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל