לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    תהליך עבודה מסודר ותכנון מוקפד

    ריתוך, כלומר חיבור של שני גופים ממתכת כזו או אחרת (או לחילופין פולימרים) לכדי יחידה אחת, הוא פעולה בסיסית שמתבצעת במקומות רבים מאוד. על מנת להשלים אותה באופן היעיל ביותר והבטוח ביותר, ובפרט אם מתבצעים מדי יום ריתוכים רבים מאוד, נדרש שולחן ריתוך, ולא עוד שולחן לריתוך אלא אחד איכותי במיוחד. תכנון שולחן כזה ובנייתו מחייבים תשומת לב לפרטים רבים ובעיקר ניסיון רחב היקף – ולכן כדאי להפקיד את המשימה בידיהם המיומנות של מהנדסי חברת קוניצין ולדימיר, שיוודאו שהשולחן שתקבלו יהיה הטוב ביותר האפשרי.

    בניית שולחן ריתוך – דגשים עיקריים

    * מותאם באופן מושלם לצרכים הספציפיים של העסק – על-מנת שהעובדים שעוסקים במלאכת הריתוך יוכלו להשלים את כל המשימות שמוטלות עליהם בזמן קצר ככל האפשר, נדרשת יעילות מרבית. הבסיס ליעילות שכזו היא שולחן שמותאם באופן מושלם למאפיינים הייחודיים של העסק הספציפי.

    * מחיצות – שולחנות ריתוך איכותיים כוללים גם מחיצות שמטרתן לאפשר אוורור תקין ונפילה של כל השבבים שנוצרים תוך כדי הפעולה אל האזור הייעודי להם כך שלא יפריעו לריתוך.

    * יציבות – עבודת הריתוך מחייבת יציבות מלאה, בכל מצב, כך שהעובדים שמבצעים אותה לא יהיו חשופים לסיכונים מיותרים.

    * עמידות – בדרך כלל שולחנות הריתוך יכללו פלטת ברזל עבה שמקנה להם גם יציבות וגם עמידות לטווח ארוך, כך שלא ייווצר צורך לקנות שולחן חדש כבר לאחר זמן קצר יחסית.

    השלבים בדרך לשולחן האידיאלי

    השלב הראשון בדרך אל שולחן הריתוך האידיאלי, כולל ביקור במקום שבו יוצב השולחן. לאחר לימוד מעמיק של אופי העבודה במקום, ביצוע מדידות שונות והתייחסות גם לחלל כולו, ניתן לעבור לשלב הבא שמתבצע ליד שולחן השרטוט והמחשב. כשהתוכניות לייצור שולחן ריתוך שמותאם באופן מושלם לצרכים הספציפיים של הלקוח מוכנות הן מועברות אליו לאישור, כולל התמחור, והשלב האחרון הוא ייצור השולחן. חברת קוניצין ולדימיר פתרונות אוורור תעשייתי, תעזור לכם להגיע אל השולחן הנכון עבורכם, בכל מסגרת תקציב ובכל היקף פעילות צפוי עם פריט זה. השירות ניתן בזמינות גבוהה ומתוך תחושת אחריות לשלומם של העובדים וליעילות העבודה.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל