לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    תהליך עבודה מסודר שמבטיח מפוח אופטימלי

    מפוח תעשייתי הוא מוצר הכרחי במקומות רבים כחלק מפתרונות האוורור שתכליתם להבטיח אוויר נקי גם כשהפעילות המתבצעת משחררת לאוויר חומרים מזהמים שונים. בחירת מפוחים תעשייתיים מחייבת תשומת לב מלאה לשורה ארוכה של פרטים, ובהם סוג המפוח, המבנה שלו, יכולת הספיקה שלו, היעילות האנרגטית ועוד. בחברת קוניצין ולדימיר פתרונות אוורור תעשייתי, תמצאו צוות של מהנדסים שזו המומחיות שלהם – התאמה מדויקת של מפוחים מתקדמים ויעילים לכל צורך ולכל מקום.

    סוגי מפוחים תעשייתיים

    * מפוח צירי – מפוח שהכנפיים שלו מורכבות על ציר מרכזי. הסיבוב על גבי הציר גורם לדחיפת האוויר או לשאיבתו. זרימת האוויר במפוחים הציריים מתרחשת במקביל לציר המאיץ כתוצאה מהבדל הלחצים בין שני הצדדים. ניתן להשתמש בסוג הזה של המפוחים התעשייתיים במחסנים, מטבחים ובאולמות, ובאופן כללי בחללים גדולים יחסית. מפוח צירי מייצר לחץ דינמי גבוה אבל לחץ סטטי נמוך ולכן היכולת שלהם מאפשרת אוורור כללי ונידוף עשן, אבל לא הרבה מעבר לכך.

    * מפוח צנטריפוגלי – מפוח עם כפות נטויות (כלפי פנים או לאחור). כמו כן במפוחים צנרטיפוגליים ישנו מאיץ. האוויר נכנס דרך מרכז המאיץ באופן צירי והכוח הצנטריפוגלי מאיץ אותו להיקף. מפוח צנטריפוגלי הוא גם מפוח יניקה והם יודעים לטפל גם באדי שמן, חלקיקי נסורת, ריחות רעים ועוד מרכיבים שהמפוחים הציריים לא יכולים לספק להם מענה. מאפיינים נוספים של מפוחים צנטריפוגליים הם עמידות גבוהה ופעילות שקטה.

    התחום השתכלל רבות בשנים האחרונות

    תחום המפוחים התעשייתיים, כמו תחומים רבים אחרים, השתכלל במידה משמעותית בשני העשורים האחרונים, ולכן ניתן למצוא כיום מוצרים איכותיים מאוד. כדי למצוא מפוח אופטימלי, בהתאמה מדויקת לצורך ספציפי, נדרשת באופן טבעי בקיאות מקצועית – ולכן כדאי להיעזר במומחים של חברת קוניצין ולדימיר פתרונות אוורור תעשייתי. בעזרת המהנדסים המיומנים, שמגיעים אל האתר שבו יותקן המפוח ואוספים את כל הנתונים הרלוונטיים, ניתן להגיע אל אותם מפוחים תעשייתיים של היצרניות המובילות בעולם ולזכות גם בהתקנה מקצועית שתבטיח עמידות ארוכת טווח של המפוח. השירות ניתן בזמינות גבוהה ומתוך הבנת חשיבות הנושא – אוויר נקי ויכולת לייצר עבור העובדים סביבת עבודה בטוחה ונעימה.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל