לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

    המרכיבים החשובים של כל מערכת נידוף

    עשן, אדי שמן וחומרים אחרים שעלולים להימצא באוויר במטבחים תעשייתיים וגם במקומות אחרים, הם גורם סיכון של ממש. עובדים שנחשפים לעשן, גם בכמויות קטנות, גם אם לעיתים רחוקות, עלולים לשלם מחיר יקר על כך, ואם ישנה נוכחות קבוע של עשן במקומות שבהם יש גם בני אדם, הסכנה כמובן הופכת לחמורה הרבה יותר. באופן דומה גם אדי שמן מזיקים לבריאות, ולכן כל מעסיק אחראי מחויב להתקין במקומות שכאלה מערכת נידוף, וכמובן שזו חייבת להיות מערכת איכותית שתוכננה בהתאמה מדויקת למאפיינים הספציפיים של החלל ושל הפעילות שמתנהלת בו. חברת קוניצין ולדימיר, פועלת בתחום פתרונות האוורור התעשייתי במשך שנים רבות מאוד ואמונה על מתן ייעוץ מקצועי והתקנת מערכות נידוף איכותיות.

    * מפוח – השלב הראשון בתהליך הנידוף הוא שאיבה של האוויר רווי העשן והאדים ולצורך פעולה זו תכלול מערכת הנידוף מפוח.

    * מסננים – שתפקידם הוא להפריד בין מולקולות האוויר לבין החומרים שהתווספו אליהן, כלומר העשן והאדים.

    * תעלות – אשר מקשרות בין המרכיבים השונים של מערכת הנידוף, ואם ישנם מספר מנדפים אז גם ביניהם, כך שהחלל כולו יכיל אך ורק אוויר נקי באמת ובטוח לנשימה.

    עוד כדאי לדעת שלצד מערכת הנידוף עצמה ישנם מקומות שבהם חובה להתקין גם מערכת לכיבוי אש אוטומטי.

    ציוד איכותי במחירים משתלמים

    קניית והתקנת מערכת נידוף בעזרת קוניצין ולדימיר פתרונות אוורור תעשייתי, מבטיחה מקסימום תועלת במינימום עלות, וליתר דיוק את מערכת הנידוף המיטבית בכל מסגרת תקציב ובכל מקום בהתאם למאפיינים הייחודיים לו. התהליך כולל ביקור של מהנדסי החברה הוותיקה במטבח התעשייתי (או בכל חלל אחר שזקוק לפתרון נידוף יעיל) לצורך אפיון הצרכים במקום ואיסוף כל המידע הרלוונטי (למשל מידות החלל וכו'). בשלב הבא נכנסת לתמונה ההיכרות של אנשי החברה עם כל המוצרים והמרכיבים המתקדמים ביותר הקיימים כיום, ועל בסיס זה מוצע ללקוח פתרון עם מפרט מלא של כל המרכיבים. לאחר קבלת האישור, ניתן להתקדם בתהליך ולבצע התקנה מיומנת של מערכת הנידוף – כך שהיא תבטיח אוויר נקי במשך שנים רבות מאוד.

    לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים

      מומחים בקידום אתרים בגוגל מומחים בקידום אתרים בגוגל